مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 20:052015-03-04دانش

با حضور 69 دانشجو مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور اردبیل برگزار شد


نوزدهمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزار شد.

- " از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در سالن همایش های پیام نور شهرستان اردبیل برگزار شد، بیش از 69 نفر دانشجوی خواهر و برادر 13 واحد دانشگاهی پیام نور با هم رقابت کردند که در پایان سه نفر منتخب به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

مسابقات کشوری قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اردبیل سال آینده در شهر ساری مرکز استان مازندران برگزار می شود تا نفرات منتخب از بین شرکت کنندگان استانی مشخص و معلوم شود.

در این دوره از رقابت ها 69 دانشجوی خواهر و برادر 13 واحد دانشگاه پیام نور در چهار رشته قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ، مدیحه سرایی و اذان بعد از مرحله شهرستانی به رقابت پرداختند که از دانشگاه های پیام نور مشگین شهر، اردبیل، خلخال، پارس آباد و گرمی در این رقابت ها دانشجویان حاضر شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اردبیل در حالی در این رقابت ها حضور پیدا کردند تا زمینه ساز نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و معارف دینی و اسلامی باشند که قطعاً با مشارکت فعال دانشجویان در بخش های مختلف با علاقمندی بیشتر این رقابت ها در مراحل بعدی ادامه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور 69 دانشجو مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور اردبیل برگزار شد

با حضور 69 دانشجو مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور اردبیل برگزار شد