مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 20:012015-03-04دانش

نشست رییس دانشگاه گیلان با معاون علمی و فناوری رییس جمهور


نشست رییس دانشگاه گیلان با معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز در دانشگاه گیلان برگزار شد.

- امروز در دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" رضی رییس دانشگاه گیلان، نجفی استاندار گیلان و متقی طلب رییس پارک علم و فناوری گیلان امروز طی نشستی با ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دانشگاه گیلان پیگیر اجرایی شدن تصمیمات سفر ایشان به گیلان شدند که در خرداد ماه سال جاری انجام شده بود.

در این نشست رضی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای راه اندازی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در دانشگاه گیلان، خواستار تسریع در پرداخت اعتبارات در نظر گرفته شده برای تکمیل ساختمان مربوط شد.

رییس دانشگاه گیلان به راه اندازی کانون های شکوفایی و خلاقیت در دانشکده ها و افتتاح کلینیک صنعت در دانشگاه اشاره کرد و گفت: مجوز تاسیس شش شرکت دانش بنیان توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه از هیأت امنای دانشگاه اخذ شده است.

در ادامه ستاری نیز در این دیدار تاکید کرد، ما از طرح هایی حمایت می کنیم که برای حل معضلات جامعه ارائه شده باشند و به ویژه مشکلات مربوط به استان شما را حل کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور وجود صندوق نوآوری را یک فرصت استثنایی دانست و گفت: این صندوق به اعضا هیأت علمی که در راستای اشتغالزایی و تجاری سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رییس دانشگاه گیلان با معاون علمی و فناوری رییس جمهور

نشست رییس دانشگاه گیلان با معاون علمی و فناوری رییس جمهور