مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 19:352015-03-04ورزشي

با حضور مسئولان دانشگاهی برگزیدگان جام فجر در دانشگاه شاهرود تجلیل شدند


برگزیدگان رقابت های ورزشی جام فجر با حضور مسئولان دانشگاهی در دانشگاه شاهرود تجلیل شدند.

- " از شاهرود، عصر امروز در برنامه ای ویژه و باشکوه، تجلیل از مقام آوران و برترین های رقابت های ورزشی جام دهه فجر کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهرود در راستای توسعه فرهنگ توجه به ورزش و ارزش گذاری بر این امر انجام شد.

دانشگاه شاهرود در حالی میزبان آیین تجلیل از مقام آوران رقابت های ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه بود که استادان، دانشجویان و مسئولان دانشگاهی برای تبیین اهمیت پرداختن به ورزش گرد هم آمده بودند و حاضران بر لزوم توسعه فرهنگ ورزش در محیط های دانشگاهی تأکید کردند.

در این مراسم که در سالن ورزشی فجر دانشگاه شاهرود برگزار شد، برگزیدگان 16 رشته ورزشی جام فجر حضور داشتند که با حضور اعضای هیئت رییسه این دانشگاه از آنها تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسابقات ورزشی درون دانشگاهی کارکنان دانشگاه شاهرود به مناسبت دهه فجر در شش رشته فوتسال کارمندی و هیئت علمی، بدمینتون، تنیس، شنا، تیراندازی و والیبال در بین آقایان و چهار رشته والیبال، بدمینتون، شنا و تیراندازی در بین بانوان برگزار شده بود.

انتهای پیام/2249/ی10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان دانشگاهی برگزیدگان جام فجر در دانشگاه شاهرود تجلیل شدند

با حضور مسئولان دانشگاهی برگزیدگان جام فجر در دانشگاه شاهرود تجلیل شدند