مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 18:252015-03-04اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه صنعتی در استان سمنان


دبیر شورای اطلاع رسانی استان و مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه فردا 14 اسفندماه به استان سمنان سفر می کند.

- ایرج کارخایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم فردا سفر خود به این استان را از شرق استان و شهرستان شاهرود آغاز می کند.

وی با بیان اینکه مسئولان ارشد استان در فرودگاه شاهرود از وزیر صنعت استقبال می کنند، ادامه داد: بازدید از چندین واحد صنعتی و شهرک شاهرود از برنامه های صبح نعمت زاده در شاهرود است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان بازدید از چندین واحد تولیدی شاهرود که با مشکلاتی مواجه اند را از برنامه های وزیر در این سفر برشمرد و گفت: همچنین وزیر صنعت در نشستی با حضور مدیران محلی و صاحبان صنایع به بررسی مشکلات این واحدها می پردازد.

کارخایی از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به دامغان خبر داد و یادآور شد: بازدید از کارخانه های متین خودرو، فولاد کویر و چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی دامغان از برنامه های وزیر در دامغان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان با اشاره به حضور وزیر در مرکز استان نیز خاطرنشان کرد: افتتاح طرح توسعه شرکت کلران سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه صنعتی در استان سمنان

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه صنعتی در استان سمنان