مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 15:502015-03-04ورزشي

برای گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا به بحرین می روم


رییس فدراسیون فوتبال می گوید فردا برای ارائه کامل توضیحات [ij گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا به کشور بحرین سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره جلسه خود که در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور توسعه فوتبال در کشورهای آسیایی و آسیای شرقی برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست مسئولان به منظور توسعه فوتبال کشورهای خود مطالبی را مطرح کردند و درباره مشکلات و معضلاتی که بر سر رشد و توسعه این رشته ورزشی وجود دارد به نکاتی اشاره کردند.

وی تاکید کرد: همکاری کشورها برای توسعه فوتبال در سطح آسیا باعث می شود تا بتوانیم در بخش توسعه گام های ارزشمندی را برداریم.

در این جلسه یکی از نکاتی که مطرح شد بحث رنکینگ فوتبال در فیفا بود که به مسئولان و روسای فدراسیون ها به این نکته اشاره کردم که نباید فقط بحث رنکینگ در نشستها و ارائه خدمات مختلف به کشورها مطرح باشد.

درست است که حضور در جام جهانی برای هر کشور مهم است اما نباید صرفا نگاه همه به حضور در جام جهانی و قرار گرفتن در بالاترین سطوح رده بندی فیفا باشد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتبال پایه، گسترش بخش پزشکی و همچنین فعالیتهای که در فدراسیون فوتبال هر کشور در قسمت آقایان و بانوان صورت می گیرد، نشان از رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا به بحرین می روم

برای گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا به بحرین می روم