مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 15:452015-03-04دانش

از پتانسیل دانشگاه آزاد برای گسترش زبان فارسی استفاده می کنیم


یکی از پتانسیل های مهم دانشگاه آزاد، شعب خارج از کشور است که می توانیم از امکانات دانشگاه آزاد در خارج از کشور برای تشکیل کلاس و آموزش زبان فارسی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر غلامعلی حدادعادل در حاشیه امضای تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد سعدی در پاسخ به این سوال که نحوه عملکرد دانشگاه آزاد و بنیاد سعدی باید چگونه باشد که تفاهم نامه امضا شده بر روی کاغذ باقی نماند، گفت: باید مدیریت کنیم.

ما خودمان در بنیاد سعدی با اینکه یک بنیاد جدیدالتاسیس است یک بخشی را برای اجرای تفاهم نامه ها پیش بینی کردیم و کار شناسی داریم که آن کار شناس وظیفه اش پیگیری همین تفاهم نامه ها است.

وی افزود: در واقع از معاونین خواسته ایم که به طور منظم درباره تفاهم نامه ها پیشنهاد بدهند که صرفا به تعارف و تشریفات ختم نشود و امیدوارم در سال های آینده شاهد اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد باشیم و تفاهم نامه های دیگری که امضا کردیم.

حدادعادل با اشاره به پتانسیل های دانشگاه آزاد تاکید کرد: یکی از پتانسیل های مهم دانشگاه آزاد، شعبه های خارج از کشور آن است که چون بنیاد سعدی مسئول گسترش زبان فارسی در جهان است، می توانیم از امکانات دانشگاه آزاد در خارج از کشور برای تشکیل کلاس و ایجاد دوره های منتهی به مدرک و آموزش زبان فارسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پتانسیل دانشگاه آزاد برای گسترش زبان فارسی استفاده می کنیم

از پتانسیل دانشگاه آزاد برای گسترش زبان فارسی استفاده می کنیم