مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:502015-03-04ورزشي

وضعیت تیم والیبال کاله مطلوب است


سرمربی تیم والیبال کاله جوان آمل که در چارچوب مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول کشور،روز جمعه در آمل میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود از آمادگی و مطلوب بودن وضعیت تیم خبر داد.

- حسین کاظمی سرمربی تیم والیبال کاله جوان در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: کادر فنی و بازیکنان این تیم مصمم هستند تا در دیدار خانگی پیش روتیم والیبال ذوب آهن اصفهان راشکست دهند.

وی با اعلام رضایت از وضعیت فعلی تیم و بازیکنان آن اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را در این هفته پشت سر گذاشتیم و روز جمعه با روحیه خوب بازیکنان و با تمام توانی که داریم به مصاف تیم ذوب آهن خواهیم رفت.

کاظمی با اشاره به روحیه بالای بازیکنانش برای شکست ذوب آهن در این دیدار خانگی افزود: وجود بازیکنان جوان و سخت کوش در تیم کاله جوان و تمرینات موفق هفته جاری، بازیکنان را به پیروزی مقابل ذوب آهن مصمم کرده است.

سرمربی تیم والیبال کاله جوان در مورد وضعیت مصدومیت رامین پارسایی و احتمال بازی او برابر ذوب آهن اظهار داشت: با توجه به اینکه در تمرینات آماده سازی تیم از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شده بود با استراحتی که در بازی قبل به آن داده بودیم وبا کمک پزشکان تیم او را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان آماده کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تیم والیبال کاله مطلوب است

وضعیت تیم والیبال کاله مطلوب است