مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:352015-03-04سياسي

معاون استاندار قزوین: مسئولان دستگاه ها، پروژه های فرهنگی تعریف کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی پروژه های فرهنگی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی تعریف و 100 درصد اجرایی کنند.

- " از قزوین، ایوب رحیمی در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت روز شهدا که در استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه شهدا متعلق به قشرهای مختلف جامعه است، اظهار کرد: اجرای فعالیت های فرهنگی با هدف زنده نگه داشتن یاد آن ها وظیفه همه مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم در هر طبقه اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه نظام مدیون رشادت ها و فداکاری های شهدا است، بیان کرد: تقسیم بندی در اجرای فعالیت های فرهنگی در دستگاه های اجرایی معنی ندارد و باید همه دستگاه ها به صورت جدی وارد شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: ما باید فضای جامعه را به نحوی بسترسازی کنیم تا همه قشرهای مختلف جامعه از جمله کشاورزان، اصناف و کارگران نیز در موضوع فرهنگ ایثار و شهادت وارد شوند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در جامعه کمتر صورت می گیرد، اضافه کرد: باید متولیان اجرای این فعالیت ها افزایش یابد تا کارهای زیربنایی اجتماعی و فرهنگی مناسبی در جامعه صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم همه مردم و مسئولان را در حفظ باورهای دینی و آرمان های شهدا دخیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار قزوین: مسئولان دستگاه ها، پروژه های فرهنگی تعریف کنند

معاون استاندار قزوین: مسئولان دستگاه ها، پروژه های فرهنگی تعریف کنند