مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:352015-03-04سياسي

یادواره 500 شهید صنعت آب و برق کشور برگزار می شود


مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: اولین یادواره 500 شهید صنعت آب و برق کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، یعقوب محمد مرادی بعد از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای صنعت برق و آب مازندران در حسینیه آیت الله خامنه ای ناحیه انتظامی مازندران به شرایط حساس کشور اشاره کرد و گفت: گرچه جنگ تمام شده ولی باید بدانیم در همیشه تاریخ حسین مظلوم و یزید و یزیدیان وجود دارند.

وی عنوان کرد: به آخرین توطئه دشمن که همان به راه انداختن جنگ نیابتی در کشورهای دوست و همسایه جمهوری اسلامی نظیر لبنان، عراق، سوریه و یمن اشاره کرد و گفت: جنگ های نیابتی در این کشورها در حقیقت جنگ با آرمان های جمهوری اسلامی ایران است.

وی به برگزاری نخستین یادواره سراسری 500 شهید صنعت برق و آب در مهر ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: اگر یاد و خاطره شهدا در کشور فراموش شود مطمئن باشید ارزش های انقلاب را به فراموشی سپردیم.

مشاور وزیر نیرو با اعلام اینکه باید وصیت، راه و مسیر شهدا همواره زنده بماند، تصریح کرد: وزارت نیرو از ابتدای انقلاب اسلامی خوش درخشیده است و در کنار وظیفه سازمانی خود در دوران دفاع مقدس حضور چشمگیری داشته است.

مرادی با بیان اینکه در جنگ 8 ساله دشمن بعثی به کشور برای نابودی نیروگاه شهید سلیمی نکا بسیار نقشه کشیده بود، اذعان داشت: دشمن با این تفکر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 500 شهید صنعت آب و برق کشور برگزار می شود

یادواره 500 شهید صنعت آب و برق کشور برگزار می شود