مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:252015-03-04اقتصادي

25 مجموعه سرویس بهداشتی پرتابل و کانکس در شهر قزوین احداث می شود


معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و ارتقای سطح خدمات شهری 25 مجموعه سرویس بهداشتی پرتابل و کانکس در شهر قزوین احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ناصر گنجی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های استان بیان کرد: احداث، تجهیز و بهره برداریاین سرویس های بهداشتی که به صورت پرتابل و کانکس در سطح شهر قزوین ساخته می شود پیش تر در دستور کار معاونت سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین برای بررسی جوانب آن بود.

وی در تشریح امکانات این سرویس های بهداشتی اظهار کرد: امکانات این مجموعه از سرویس های بهداشتی از جنس استنلس استیل و انتی باکتریال می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم و دچار شکستگی نمی شود و جنس و متریال آن قابلیت شستشو توسط تمامی شوینده های اسیدی و قلیایی را دارد و کلیه ی ورق های مصرفی استنلس استیل 8-18زمطابق استاندارد DIN آلمان می باشد که غیر قابل جرم گرفتگی است.

گنجی بیان کرد: سرویسهای بهداشتی قابل احداث دارای 2 چشمه و4 چشمه، که سیفون این چشمه ها و روشویی این مجموعه به صورت اتوماتیک و مجهز به چشم الکترونیک می باشد.

وی ادامه داد: سرویسهای بهداشتی شامل توالت فرنگی ویژه معلولین و مجهز به دو شیر آب در دو طرف و زنجیر کنترل تعادل جهت استفاده معلولین و قابلیت تابلوهای تبلیغاتی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 مجموعه سرویس بهداشتی پرتابل و کانکس در شهر قزوین احداث می شود

25 مجموعه سرویس بهداشتی پرتابل و کانکس در شهر قزوین احداث می شود