مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:202015-03-04بين الملل

هارف: سخنرانی نتانیاهو هیچ چیز جدیدی نداشت


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهارات نتانیاهو در کنگره را گیج کننده خواند و گفت: نخست وزیر اسراییل تا کنون هیچ طرح جایگزینی برای مذاکرات ارائه نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماری هارف، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به سخنرانی روز سه شنبه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره با تکرار اظهارات باراک اوباما که گفته بود سخنان نتانیاهو چیز جدیدی نداشته است گفت: همان طور که رییس جمهور اشاره کرد ما در صحبت های نخست وزیر اسراییل شاهد ایده های جدید نبوده ایم و مهم تر این که وی هیچ گزینه جایگزینی برای افزایش مدت زمان توافق هسته ای، افزایش زمان گریز هسته ای و توقف چهار مسیری که ایران می تواند برای دستیابی به مواد شکاف پذیر برای تسلیحات هسته ای از آن برخوردار باشد ارائه نداده است.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: بنابراین من فکر می کنم که نتانیاهو تنها به یک توافق بهتر اشاره کرد اما مشخص نکرد که یک توافق بهتر چگونه است.

صحبت های وی تنها یک فرضیه بود و نه چیز بیش تری از آن.

هارف اظهار کرد: نخست وزیر اسراییل امروز یک سری مسائل گیج کننده بیان کرد از جمله این که تمام تحریم ها علیه ایران لغو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هارف: سخنرانی نتانیاهو هیچ چیز جدیدی نداشت

هارف: سخنرانی نتانیاهو هیچ چیز جدیدی نداشت