مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 13:252015-03-04ورزشي

با کسب 4 مدال کاراته کاهای قم در مسابقات جهانی شیتوریو افتخارآفرین شدند


کاراته کاهای استان قم با کسب مدال های رنگارنگ از پیکارهای جهانی سبک شیتوریو شوکوکای یونیون بار دیگر برای ورزش قم و خانواده کاراته افتخارآفرین شدند.

- " از قم، در کنار اعزام هایی که هماهنگ با تقویم فدراسیون کاراته از سوی هیئت کاراته استان قم به مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ های کاراته کشور در طول سال انجام می پذیرد در سبک های مختلف کاراته نیز کاراته کاهای قم با حریفان خود به رقابت می پردازند.

کاراته کاهای قم در کمتر میدانی حضور یافته و بدون کسب مدال مدال از مسابقات خارج شده اند به همین خاطر هر زمان نمایندگان قم به رقابت های مهم و معتبر کاراته کشور و همچنین میادین برون مرزی اعزام شده اند با دست پر از این رقابت ها خارج شده اند.

در طول سال کاراته کاهای قم در سطح کشور در رقابت های مهم و معتبر سبک های این رشته ورزشی به میدان می روند و مدال های ارزشمندی برای ورزش قم کسب می کنند اما مهمتر از مدال هایی که در سطح کشور به دست می آید، افتخاراتی است که کاراته کاهای قم در میادین برون مرزی خلق می کنند.

درخشش کاراته کاهای قمی که همراه با تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی سبک شیتوریو شوکوکای یونیون به میدان رفته بودند موجب شد تا بار دیگر این رشته ورزشی برای ورزش قم افتخار کسب کرده و قم را همراه با نام ایران در میادین برون مرزی و در مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب 4 مدال کاراته کاهای قم در مسابقات جهانی شیتوریو افتخارآفرین شدند

با کسب 4 مدال کاراته کاهای قم در مسابقات جهانی شیتوریو افتخارآفرین شدند