مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 12:062015-03-04سياسي

هیچگونه ریخت و پاشی در سال اقتصاد مقاومتی نباید صورت گیرد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از برخی ریخت و پاش ها در مجلس گفت: در سال اقتصاد مقاومتی نباید اجازه هرگونه ریخت و پاش را در نهادها و سازمان های مختلف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ؛ حسن کامران در نشست علنی امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: حضور یک شرکت صاحب سازه در مجلس شورای اسلامی چه معنایی دارد که پروژه ای را با ترک تشریفات مقابل درب شمال مجلس اجرا می کند که این پروژه بدون هماهنگی با بخش فنی مهندسی مجلس است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در مجلس با ترک تشریفات طرح های عمرانی صورت گیرد از دولت و قوه قضاییه چه توقعی می توان داشت همچنین ریخت و پاش هایی در مجلس صورت می گیرد که در سال اقتصاد مقاومتی نباید اینگونه موارد اجرایی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: البته به کارگران فولاد نیز نباید وعده های بی پایه و اساس داد و باید هر چه سریعتر طلب های آنها وصول شود.

ابوترابی فرد در پاسخ به تذکر کامران گفت: بنده نیز از معاونت اجرایی خواهم خواست که توضیحات لازم را در خصوص شرکت مورد نظر ارائه کرده و مجمع نمایندگان استان تهران نیز از مسئولان خواستار توضیح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه ریخت و پاشی در سال اقتصاد مقاومتی نباید صورت گیرد

هیچگونه ریخت و پاشی در سال اقتصاد مقاومتی نباید صورت گیرد