مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 11:552015-03-04سياسي

فردا صورت می گیرد برگزاری همایش مصلح بیدارگر با حضور وزیر ارشاد در اسدآباد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری همایش مصلح بیدارگر با حضور وزیر ارشاد در روز پنج شنبه 14 اسفند ماه امسال در اسدآباد خبر داد.

- علی صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی در روز 18 اسفند در تقویم ایران به ثبت رسیده است، اظهار کرد: به همین مناسبت همایشی با عنوان مصلح بیدارگر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اسدآباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همایش مصلح بیدارگر به دلیل حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به 14 اسفند ماه موکول شده است، افزود: سخنران اصلی این همایش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد ادامه داد: همچنین در این همایش مجمع نمایندگان استان، ائمه جمعه، مسئولان استان و شهرستان، روسای دانشگاه ها و عموم مردم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی ستاد برگزاری بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی از 12 تا 18 اسفند ماه به عنوان هفته سیدجمال الدین نامگذاری شده است، گفت: همه ادارات شهرستان در این هفته برنامه های مختلفی دارند.

صفری یادآور شد: در حاشیه برگزاری همایش مصلح بیدارگر نمایشگاه اسناد و عکس های سیدجمال الدین اسدآبادی و همچنین نمایشگاه آثار پژوهشی و کتب مربوط به این بزرگ مرد تاریخ اسلامی برپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا صورت می گیرد برگزاری همایش مصلح بیدارگر با حضور وزیر ارشاد در اسدآباد

فردا صورت می گیرد برگزاری همایش مصلح بیدارگر با حضور وزیر ارشاد در اسدآباد