مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 11:102015-03-04پزشكي

پزشک خانواده در ایستگاه انتظار!


طرح پزشک خانواده در حالی راه خود را از دو استان مازندران و شیراز آغاز کرد که به دلیل تخصیص نیافتن بودجه کافی در ایستگاه انتظار متوقف شده است.

- خبرگزاری سینا نوشت: طرح "پزشک خانواده" پس از پیگیری های بسیاری که در طول دولت دهم صورت گرفت با تصویب قوانین و دستورالعمل های مختلف سرانجام در 20 تیرماه 91 در مراسمی با حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی (وزیر بهداشت وقت) و برخی مسئولان بهداشت و درمان کشور کار خود را به صورت آزمایشی در محدوده های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه های بهداشتی درمانی ری، اسلامشهر و مراکز جنوب تهران آغاز کرد.

این طرح در همان آغاز مشکلات بسیاری داشت که باعث مخالفت بسیاری از صاحب نظران و مسئولان بهداشتی کشور شده بود؛ به طوری که آن ها معتقد بودند اجرای این طرح در شهرهای بزرگ نه تنها مفید نیست؛ بلکه زیان بار هم خواهد بود.

در واقع نگرانی مسئولان از این بابت بود که این طرح به دلیل نبود بودجه مالی مناسب برای اجرا با شکست مواجه خواهد شد که البته نگرانی آن ها بی مورد هم نبود چرا که اکنون نبود منابع مالی، مهم ترین دلیل مسکوت ماندن این طرح گزارش شده است.

به همین دلیل وزارت بهداشت برای رفع این مشکل چاره ای اندیشید و تصمیم گرفت پزشک خانواده را در مرحله دوم به صورت آزمایشی تنها در دو استان مازندران و فارس اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک خانواده در ایستگاه انتظار!

پزشک خانواده در ایستگاه انتظار!