مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 10:102015-03-04پزشكي

آزمایش ها علت مسمومیت غذایی دانشجویان را تعیین می کند


معاون دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: نتایج آزمایش ها قطعیت علت بروز مسمومیت غذایی در دانشجویان این دانشگاه را مشخص خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، مجید موحد در پی انتشار خبر بروز مسمومیت در تعدادی از دانشجویان دختر این دانشگاه، تعداد دانشجویان مسموم شده را 200 نفر اعلام و اضافه کرد: از غروب روز یکشنبه دوازدهم اسفند تعدادی از دانشجویان با علائمی مانند بدن درد، کوفتگی، بی حالی و .

به مسئولان مراجعه کرده و اظهار ناراحتی می کردند.

وی گفت: در نتیجه تعدادی از این دانشجویان به درمانگاه و برخی نیز به پزشکان خصوصی ارجاع داده شدند، در مواردی هم شاهد تشدید علائم بیماری و بروز علائمی نظیر اسهال بودیم.

موحد با بیان اینکه تعداد دانشجویانی که دارای علائمی دال بر مسمومیت بودند، حدود 200 نفر بود اما تنها 20 نفر از این تعداد که اکثرا دانشجویان دختر بودند به بیمارستان منتقل شدند.

وی با قدردانی از اورژانس و مرکز بهداشت شهرستان شیراز در خصوص همکاری برای ارائه خدمات درمانی به دانشجویان، گفت: اکثر قریب به اتفاق دانشجویان به شکل سرپایی درمان و برخی در محوطه خوابگاه سرم تراپی شدند، در موارد لازم نیز خودروهای اورژانس دانشجویان را انتقال دادند و تا ساعت سه صبح اکثریت دانشجویان دارای علائم، به خوابگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش ها علت مسمومیت غذایی دانشجویان را تعیین می کند

آزمایش ها علت مسمومیت غذایی دانشجویان را تعیین می کند