مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 10:002015-03-04بين الملل

رهبر ارامنه حوزه سیلیسی لبنان: اسلام و مسیحیت هر دو به دنبال صلح هستند


رهبر ارامنه حوزه سیلیسی لبنان گفت: امروز به وضوح می بینیم که صلحی در خاورمیانه وجود ندارد چراکه عدالت در مورد فلسطین رعایت نشده است و برای ایجاد صلح واقعی در خاورمیانه حتما باید با عدالت در مورد مردم فلسطین برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ششمین دور گفت وگوی دینی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با کلیسای ارمنی حوزه سیلیسی لبنان تحت عنوان همکاری مسلمانان و مسیحیان برای ایجاد صلح عادلانه در منطقه با شرکت هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شخصیت های دینی ارامنه لبنان، هیئتی از ارامنه کشورمان به همراه اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه کل ارامنه تهران و شمال ایران و محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان، امروز 12 اسفندماه در محل کلیسای ارامنه سیلیسی لبنان برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این دور از گفت وگوها که با سخنان آرام کشیشیان اول رهبر ارامنه حوزه سیلیسی آغاز شد، به تلاش درجهت برقراری صلح پایدار در خاورمیانه به عنوان دستور کار این اجلاس تأکید شد.

در ادامه رهبر ارامنه حوزه سیلیسی اظهار کرد: اسلام و مسیحیت هر دو به عنوان ادیان الهی دارای ریشه های مشترک و متعدد معنوی بوده و همواره باید حفظ این ریشه های مشترک از اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر ارامنه حوزه سیلیسی لبنان: اسلام و مسیحیت هر دو به دنبال صلح هستند

رهبر ارامنه حوزه سیلیسی لبنان: اسلام و مسیحیت هر دو به دنبال صلح هستند