مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 09:202015-03-04فرهنگي

رادیو هفتی ها شب عید خداحافظی می کنند/ بازگشت در 31 فروردین


تهیه کننده «رادیو هفت» از ویژه برنامه های شب عید این برنامه خبر داد و بیان کرد که این برنامه بیشتر مهمانی خود بچه های «رایو هفت» است که دور هم جمع خواهند شد و با مخاطبان خداحافظی می کنند.

- تهیه کننده رادیو هفت از ویژه برنامه های شب عید این برنامه خبر داد و بیان کرد که این برنامه بیشتر مهمانی خود بچه های رایو هفت است که دور هم جمع خواهند شد و با مخاطبان خداحافظی می کنند.

محمد صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه رادیو هفت که شامگاه پنجشنبه 28 اسفند از شبکه آموزش روی آنتن می رود، بیان کرد: این برنامه نوعی دورهمی بچه های رادیو هفت است که همه آنها در آن جمع خواهند شد.

وی ادامه داد: در این برنامه بیشتر اتفاقات در استودیو شماره 1که استودیو زنده است، رخ می دهد و فضا بیشتر بر پایه موسیقی است و غیر از آن بیشتر کلیپ و موسیقی های شاد پخش می شود که مردم بیشتر درخواست کرده اند.

این برنامه نوعی مهمانی است که بخش عمده ای از بچه های رادیو هفت ، مجری ها و کسانی که در این یک سال قصه خوانی داشته اند با ما همراه خواهند بود و خداحافظی پایان سال با مخاطبان است.

تهیه کننده رادیو هفت با اشاره به اینکه این آخرین برنامه ای است که ساعت 22 شب اجرا می شود، بیان کرد: در سال آینده برنامه دوباره به زمان اصلی خود در ساعت 23 بازمی گردد و در آن کلیپ هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو هفتی ها شب عید خداحافظی می کنند/ بازگشت در 31 فروردین

رادیو هفتی ها شب عید خداحافظی می کنند/ بازگشت در 31 فروردین