مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 07:402015-03-04ورزشي

بازاریابیِ بی پولی از فدراسیون تا وزارتخانه


تجربه ناموفق فدراسیون فوتبال در امور اقتصادی و بازاریابی بر کسی پوشیده نیست، فعالیت چنین کمیته ای نیز در وزارتخانه بدون شک با استقبال همراه است، - اما علت استفاده از شیوه و افرادی که در این زمینه کارنامه روشنی نداشته اند پرسشی است که باید به آن پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یازدهم اردیبهشت ماه سال 91 بود که کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال به ریاست علی کفاشیان کار خود را با چهار عضو آغاز کرد و عباس ترابیان به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شد.

این کمیته شعار گرفتن حق پخش تلویزیونی به میزان پنجاه درصد از کلیه هزینه های فدراسیون و باشگاه های لیگ برتری را در اولویت قرار داد و قرار بر این شد که کلیه فعالیت های اقتصادی و درآمدزایی حوزه فوتبال ملی و باشگاهی را تحت پوشش خود قرار دهد؛ یعنی تمام منابع درآمدی که تاکنون به سازمان لیگ برتر می رفته از فصل آینده به حساب این کمیته واریز می شود.

در هر صورت طی مدت سپری شده کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در این امر عملکرد ضعیف و قابل تاملی داشت و امروز که وزارت ورزش و جوانان اقدام به تشکیل چنین کمیته ای کرده است علت حضور برخی اعضا به ویژه مسئولان ناموفق فدراسیون فوتبال در این کمیته مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابیِ بی پولی از فدراسیون تا وزارتخانه

بازاریابیِ بی پولی از فدراسیون تا وزارتخانه