مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 05:252015-03-04بين الملل

نخست وزیر استرالیا اعدام دو متهم در اندونزی را منزجر کننده توصیف کرد


نخست وزیر استرالیا در نشست خبری در کانبرا، پایتخت این کشور ضمن اعلام اعزام نیروهای بیشتر به عراق برای مقابله با داعش، به حکم اعدام دو مجرم در اندونزی نیز واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی سی ان ان، تونی ابوت با تاکید بر اینکه این ماموریت به هیچ روی ماموریتی رزمی به شمار نمی آید گفت این ماموریت آموزشی است و نیروهای بیشتری به عراق برای مبارزه با داعش اعزام می شوند.

سخنرانی تونی ابوت در کانبرا در حالی بود که دو مجرم قاچاق مواد مخدر از زندانی در بالی به یکی از جزایر اندونزی منتقل شده اند تا مجازات اعدام با جوخه آتش در خصوص آنان به اجرا گذاشته شود.

حکم اعدام برای این دو قاچاقچی باعث بالا گرفتن تنش بین اندونزی و استرالیا شده است؛ ابوت گفته است از حکم اعدام این دو نفر بسیار منزجر شده است.

در همین حال، رییس جمهور اندونزی که صدور حکم اعدام برای اتباع کشورهای خارجی برای دولت وی دردسر ساز شده است، به دیگر کشورها در خصوص احکام قضایی در این کشور هشدار داد.

ابوت گفت میلیون ها استرالیایی از اندیشیدن به آنچه که قرار است بر سر این دو نفر که البته جرمی دهشتناک نیز دارند، بیاید احساس نفرت دارند.

موضع استرالیا محکوم کردن قاچاق مواد مخدر است ولی ما مجازات اعدام را نیز رد می کنیم و آن را شایسته کشوری مانند اندونزی نمی دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر استرالیا اعدام دو متهم در اندونزی را منزجر کننده توصیف کرد

نخست وزیر استرالیا اعدام دو متهم در اندونزی را منزجر کننده توصیف کرد