مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 05:252015-03-04بين الملل

نماینده ایلی نوی: جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای با روش نتانیاهو شدنی نیست


نماینده ی ایالت ایلی نوی مدعی شد: جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای با روشی که بنیامین نتانیاهو پیشنهاد کرده است، شدنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما؛ جان شاکوسکی در نشستی خبری در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو درجلسه ی کنگره ی آمریکا گفت: من با این هدف که ایران نتواند سلاح هسته ای داشته باشد، موافقم.

رییس جمهور آمریکا صریح تر از این نمی توانست باشد و هدف مذاکرات با پنج قدرت دیگر نیز همین بود تا اطمینان حاصل شود که این هدف بدست می آید.

وی افزود: من با نخست وزیر اسراییل موافقم که گفت آمریکا بهترین دوست اسراییل است، برخی وقت ها ،مثلا اغلب در سازمان ملل متحد، این آمریکا است که تنها دوست اسراییل است! من با نخست وزیر اسراییل موافقم که گفت ما باید از تاریخ درس بیاموزیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم.

جان شاکوسکی در ادامه گفت: می خواهم برخی حرف های نخست وزیر اسراییل را تکرار کنم ، این حرف ها مربوط به زمانی می شود که او یک مقام منتخب در اسراییل نبود بلکه به عنوان یک شهروند صحبت کرده بود.

نتانیاهو در سال دوهزار و دو زمانی که در کمیته ی دان برتون در کنگره ی آمریکا به عنوان یک فرد مطلع گزارش می داد گفته بود اگر شما صدام و رژیم او را بردارید من تضمین می کنم که این اقدام اثرات مثبت بسیار زیادی در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایلی نوی: جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای با روش نتانیاهو شدنی نیست

نماینده ایلی نوی: جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای با روش نتانیاهو شدنی نیست