مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 21:402015-03-03بين الملل

تاخیر 5 دقیقه ای صهیونیستها در پخش نطق تبلیغاتی نتانیاهو در کنگره


یک رسانه انگلیسی با اشاره به تاخیر 5 دقیقه ای پخش سخنان نتانیاهو در کنگره از این امر به عنوان تردید احزاب مخالف در هدف نخست وزیر اسراییل از سفر به آمریکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا با تاخیری پنج دقیقه ای از رسانه های صهیونیستی پخش شد.

این اقدام در پی تصمیم دیوان عالی رژیم صهیونیستی انجام شد.

در پی شکایت رهبر حزب چپ گرای مرتس به این دیوان و تبلیغاتی خواندن سخنرانی نتانیاهو در کنگره، قاضی این دیوان دستور داد سخنرانی مذکور به طور زنده پخش نشود.

بی بی سی شکایت رهبران احزاب مخالف لیکود و اعمال تاخیر در سخنرانی نتانیاهو را نمونه کوچکی از تردید عمیق این احزاب به نیت اصلی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا دانسته است.

این در حالی است که مخالفان نتانیاهو بر این باورند وی قصد دارد با به راه انداختن جنجالی تبلیغاتی در واشنگتن، افکار عمومی در اراضی اشغالی را از بحث های انتخاباتی و نقدهای وارد شده به دولت خود نظیر گرانی و افزایش فاصله طبقاتی به بحث هسته ای ایران سوق داده و برای خود رای بخرد.

هر چند نتانیاهو مدعی است برای جلوگیری از انعقاد یک توافق بد با تهران و به خطر افتادن موجودیت اسراییل به آمریکا رفته اما اقدامات انجام شده توسط مخالفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 5 دقیقه ای صهیونیستها در پخش نطق تبلیغاتی نتانیاهو در کنگره

تاخیر 5 دقیقه ای صهیونیستها در پخش نطق تبلیغاتی نتانیاهو در کنگره