مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 21:402015-03-03سياسي

با دیوارکشی دور مجلس خانه ملت از ملت جدا می شود؟!


در سال های پیش، زمانی که بیشتر نمایندگان اعتراضات مردمی را حق آنان می دانستند، درصدد بودند ، راهکاری مسالمت آمیز برای مردم در کنار نهاد قانون گذاری ایجاد کنند.

- مجلس شورای اسلامی یا خانه ملت، جایی است که نمایندگان مردم در آنجا حضور دارند و به جز کار اصلی شان که قانون گذاری و نظارت است، کار وکالت مردم یک منطقه را نیز بر عهده دارند و کم و بیش، پیگیر مطالبات مردمی هستند که به آن ها رأی داده اند.

مردم نیز با توجه به ساختار سیاسی مجلس ـ که تنها جایی است که می توانند با سیاستمداران و وکلای خود رو در رو صحبت کنند ـ مسائل و مشکلات خود و منطقه را بیان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، همان گونه که از نام خانه ملت نیز بر می آید، جایی است که مردم و وکلای ملت، می توانند به راحتی همدیگر را ببینند؛ هرچند شاید گاهی این دیدارها جمعی باشد و عده ای با مشکلات خاص ، جلوی مجلس تجمع کنند، تقریبا هیچ روزی نیست که تجمعی روبه روری درب شمالی مجلس نباشد و عده ای برای تظلم خواهی از برخی حقوق پایمال شده خویش به مجلس پناه نیاورده باشند؛ البته در سال های گذشته، نمایندگان و هیأت رییسه مجلس حتی برای ساماندهی این تجمعات برنامه هایی نیز داشته اند.

بنابراین، در سال های پیش، زمانی که بیشتر نمایندگان اعتراضات مردمی را حق آنان می دانستند، درصدد بودند ، راهکاری مسالمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دیوارکشی دور مجلس خانه ملت از ملت جدا می شود؟!

با دیوارکشی دور مجلس خانه ملت از ملت جدا می شود؟!