مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 20:202015-03-03اقتصادي

رییس اداره کار دورود خبر داد معرفی 35 طرح اشتغال زایی در شهرستان دورود به بانک ها


رییس اداره کار دورود از معرفی 35 طرح اشتغال زایی در شهرستان دورود به بانک ها خبر داد.

- " از دورود، ذبیح الله سالاروند عصر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان دورود با بیان این که 35 طرح اشتغال زایی را به برای اخذ تسهیلات به بانک های معرفی کرده ایم، اظهار داشت: این طرح ها در سال جاری 488 نفر اشتغال جدید و 940 نفر تثبیت شغل را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان را شامل می شوند که در صورت تحقق شاهد جهش بزرگی در حوزه اشتغال زایی در شهرستان دورود می شویم.

این مسئول با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد اشتغال واقعی در سطح جامعه باشیم، اظهار داشت: در سال جاری در شهرستان دورود باید برای 1935 نفر اشتغال ایجاد می شد که در صورت وارد کردن سایر آمارهای به ثبت نرسیده در سامانه رصد به این تعهد عمل می کنیم.

وی ضمن تاکید بر همکاری بانک ها در حروزه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورتی که هرکدام از طرح های اشتغال زایی در مدت کوتاهی به نتیجه نمی رسد، آن را به اداره کار و رفاه اجتماعی معرفی کنند تا با همکاری سایر دستگاه های مرتبط مشکلات را رفع کنیم.

سالاروند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش نیروی کار خاطرنشان کرد: اگر طرحی قرار است در سطح شهرستان اجرا شود، باید هماهنگی های لازم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره کار دورود خبر داد معرفی 35 طرح اشتغال زایی در شهرستان دورود به بانک ها

رییس اداره کار دورود خبر داد معرفی 35 طرح اشتغال زایی در شهرستان دورود به بانک ها