مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 19:452015-03-03سياسي

رییسی: فضای کشور بسیار امن است


دادستان کل کشور داشتن دست بالا از سوی نیروی انتظامی برای ارتقا امنیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در مراسم رونمایی از سامانه ارتباط الکترونیک میان پلیس و قوه قضاییه - که با حضور فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از معاونین ناجا و روسای پلیس پیشگیری برگزار شد - وجود چنین سامانه ای برای ارتباط میان پلیس و قوه قضاییه را از ضرورت های موجود برشمرد و گفت: این سامانه با تلاش و اندیشه بلند کارشناسان رونمایی شد.

وی با ابراز امیدواری از این که این سامانه آغاز با برکتی در جهت تعامل هرچه بیشتر ناجا و قوه قضاییه باشد خاطرنشان کرد: این سامانه سرعت در انجام امور و کارهای قضایی را تسهیل می کند و دسترسی نیروی انتظامی و دادسراها به اطلاعات را در سطح کشور سهل می سازد.

وی بالابردن صحت و دقت در تبادل اطلاعات و کاهش اطاله دادرسی را از ویژگی های این سامانه دانست و آن را گام ماندگاری برای امنیت اسناد و مدارک تبادل شده میان ناجا و مجموعه های دستگاه قضایی توصیف کرد.

رییسی با بیان این که این سامانه عملکرد و اعتماد به دستگاه انتظامی و قضایی را افزایش خواهد داد افزود: در مجتمع های ما بنابر توسعه و گسترش این سامانه است؛ چراکه این سامانه موجب افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: فضای کشور بسیار امن است

رییسی: فضای کشور بسیار امن است