مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 19:302015-03-03سياسي

لزوم مبارزه مشترک با افراطی گرایی


معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان روز سه شنبه با المار محمدیاراف وزیر امور خارجه و خلف خلف اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در باکو به طور جداگانه ملاقات و در خصوص راه های توسعه روابط گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزیر امور خارجه آذربایجان در این ملاقات با ابراز رضایت از روند مثبت توسعه روابط دوکشور، اراده سیاسی روسای جمهور ایران و آذربایجان را عامل مهمی برای تقویت مناسبات فیمابین دانست.

المار محمدیاراف نیز با اشاره به سفر اخیر محمدجواد ظریف به جمهوری آذربایجان، بر لزوم توسعه همکاری ها در همه جوانب تأکید و آمادگی کشورش را برای برگزاری اجلاس های سه جانبه اعلام کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در ادامه بر اهمیت اجرایی شدن کریدور شمال - جنوب و اتصال خط آهن آستارا - آستارا تأکید و نقش کشورمان را در دسترسی جمهوری آذربایجان به آب های آزاد، مهم توصیف کرد.

خلف اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان نیز حضور ابراهیم رحیم پور معاون وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس پنج جانبه خزر را فرصت دیگری برای مرور مناسبات موجود میان دو کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که دو کشور بتوانند فعالیت خود در زمینه های اقتصادی، به ویژه در زمینه های انرژی و ترانزیت را بسط و توسعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مبارزه مشترک با افراطی گرایی

لزوم مبارزه مشترک با افراطی گرایی