مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 19:102015-03-03سياسي

10 تابلوی نگارگری در دهه کرامت رونمایی می شود


دبیر سیزدهمین جشنواره ی بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از خلق 10 تابلوی نگارگری با موضوع تاریخ زندگانی امام رضا (ع) خبر داد و گفت: - این تابلوها همراه کتاب آن در دهه کرامت رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد جعفری - دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) - با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور تصویر کردن موضوعات تاریخی، سیاسی و فرهنگی مرتبط با دوران زندگانی حضرت رضا (ع) بخصوص احادیث و روایات ایشان، 10 موضوع برجسته تاریخ زندگانی آن حضرت به صورت سفارشی خلق شده است که این آثار در دهه کرامت رونمایی شود.

او ادامه داد: این تابلوها موضوعاتی مانند زندگانی امام، شهادت امام، سفر به سوی خراسان، ولایت عهدی، اخلاق و منش امام، زیارت زائرین، حرم ملکوتی امام، شفاعت، حضرت معصومه (س) و حدیث سلسله الذهب را شامل می شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) درباره ی اهمیت این موضوع بیان کرد: استفاده از قالب های هنری یک میان بر است و کمک می کند در گسترش و ماندگاری مفاهیم رضوی زودتر به سرمنزل مقصود برسیم.

در این آثار صرفا به زبان تصویر بسنده نشده، بلکه زیر تابلوها نیز یک جمله زیبا متناسب با حال وهوای تابلو به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی درج می شود تا مخاطبان غیرفارسی زبان با مفهوم آن ها بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تابلوی نگارگری در دهه کرامت رونمایی می شود

10 تابلوی نگارگری در دهه کرامت رونمایی می شود