مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 17:552015-03-03فرهنگي

دستاوردها که یکی دو تا نیست!


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - فرزین پورمحبی هیچ فکرش را کرده اید که اگر امورات زندگی به گونه ای پیش می رفت که خودمان دوست داشتیم، چقدرخوب می شد؟ حداقل خاصیتش این بود که وقتی مسئولی برای روبه راه کردن وضعیت کشور روش خاصی را پیشنهاد می داد، مو لای درزش نمی رفت و همه امور به شکل جالب توجهی راست و ریست می شد و ما خوشبخت می شدیم.

اما حیف که امور دنیوی بیشتر بر اساس سواد و تجربه می چرخد و نه بر اساس خواسته های ما! صد افسوس که جهان خاکی شعورش به این نمی رسد که مثل فیلم های رمانتیک و تخیلی باشد و رویاها و آمال و آرزوهای برخی از مسئولین را برآورده کند تا ما هم در این فضای فانتزی حالش را ببریم.

مثلا روزی روزگاری هر مسئولی که می خواست نامش در تاریخ جاودانه شود، به جای تخت جمشید سد می ساخت که آبهای کشور را هدفمند کند و از طریق رونق بخش کشاورزی، ایران را خودکفا سازد که خب نتیجه اش این شد که هر چه آب روی زمین بود از دریاچه گرفته تا رودخانه و تالاب و مرداب و برکه و باتلاق پر زد و رفت پی کارش و خاکش هم رفت توی چشم و چالمان (بیشتر به چشم مان)! زمانی هم مسئولین ساعتها -حتی در پاره ای از موارد روزها- فکر کردند و فکر کردند و بالاخره به این نتیجه رسیدند که: برای گل و بلبل شدن کشور (بیشتر گل) در زمینه تربیت متخصص متعهد و افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردها که یکی دو تا نیست!

دستاوردها که یکی دو تا نیست!