مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 17:202015-03-03پزشكي

سلامت کلیه مردم اصفهان در شش ایستگاه سنجیده می شود


دبیر اجرایی «همایش مردمی روز جهانی کلیه» در اصفهان گفت: شش ایستگاه کلیه با محوریت دیابت، فشار خون، سنگ وعفونت ادراری، کودکان، تغذیه و داروها برای سنجش سلامت کلیه مردم اصفهان برگزار شد.

- اصفهان- دبیر اجرایی همایش مردمی روز جهانی کلیه در اصفهان گفت: شش ایستگاه کلیه با محوریت دیابت، فشار خون، سنگ وعفونت ادراری، کودکان، تغذیه و داروها برای سنجش سلامت کلیه مردم اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شهرام طاهری ظهر امروز به مناسبت روز جهانی سلامت کلیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله همایش مردمی روز جهانی کلیه در آخرین پنج شنبه سال و در پارک های مختلف شهر برگزار می شود.

وی بیان داشت: در سال جاری با استفاده از امکانات شهرداری اصفهان و با همکاری شورای شهر و کمیته شهروندی شهرداری اصفهان، تصمیم گرفته شد تا این همایش در جاده سلامت پارک ناژوان برپا شود.

طاهری خاطرنشان کرد: در این همایش شش ایستگاه های دیابت و کلیه، فشار خون و کلیه، سنگ و عفونت ادراری و کلیه، کودکان و کلیه، تغذیه و کلیه و داروها و کلیه وجود دارد.

وی بیان داشت: همایش مردمی روز جهانی کلیه پزشکان گروه های اطفال، ارولوژی، تغذیه، داروسازی و دیگر همکارانی که به نحوی با بیماری های کلیه در ارتباط هستند، شرکت و در خصوص بیماری های دیابت، فشارخون، سنگ کلیه، عفونت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت کلیه مردم اصفهان در شش ایستگاه سنجیده می شود

سلامت کلیه مردم اصفهان در شش ایستگاه سنجیده می شود