مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 16:002015-03-03اجتماعي

بخشدار بردخون: جاذبه های گردشگری بخش بردخون به مسافران نوروزی معرفی شود


جاذبه های گردشگری و سیاحتی بخش بردخون باید به مسافران نوروزی معرفی شود.

- " از بوشهر، حیدر عمرانی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات مسافران نوروزی بخش بردخون اظهار داشت: بخش بردخون دارای ظرفیت های گردشگری فراوانی است و با وجود جزایر چهارگانه، سواحل بکر و چشم نواز، مزارع کشاورزی، مناظر دیدنی و مراکز زیارتی زمینه مناسبی برای بازدید و اسکان مسافران نوروزی دارد.

وی افزود: این منطقه در نوار ساحلی حد فاصل بوشهر و بندرعباس قرار گرفته و به عنوان دروازه ورودی شهرستان دیر اهمیت ویژه ای دارد که باید تلاش کنیم مقدمات ماندگاری مسافران را بیش از گذشته فراهم کنیم چراکه توریسم باعث فعال شدن اقتصادی منطقه می گردد.

عمرانی گفت: نظارت بر توزیع و قیمت گذاری کالاها، اجرای برنامه های متنوع و توزیع پوسترهای اطلاع رسانی، ایجاد ایستگاه امداد و نجات جاده ای، معرفی مکان های دیدنی، تنظیم مراکز خرید در ایام نوروز، برقراری امنیت مسافران و کمپ های اسکان از جمله اقداماتی است که زمینه انجام آن مهیا شده است.

بخشدار بردخون ادامه داد: از همه ادارات و نهادهای مستقر در بخش درخواست داریم برای زیباسازی و تشکیل کمپ های اقامت و اسکان مسافران، اطلاع رسانی و راهنمایی، تعمیر تأسیسات، امنیت مراکز اسکان، کشیک مراکز توزیع مواد غذایی و خدمات رسانی به مسافران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار بردخون: جاذبه های گردشگری بخش بردخون به مسافران نوروزی معرفی شود

بخشدار بردخون: جاذبه های گردشگری بخش بردخون به مسافران نوروزی معرفی شود