مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 15:552015-03-03سياسي

به مناسبت ایام فاطمیه همایش یاس کبود در فیروزکوه برگزار شد


همایش یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

- " از فیروزکوه، ظهر امروز با همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و با حضور حجت الاسلام نقویان و جمع کثیری از دانشگاهیان و مسئولان شهرستانی، همایش فرهنگی یاس کبود به مناسبت شهادت بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در ابتدای این مراسم و پس از قرائت حدیث شریف کسا و تلاوت قرآن مجید، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد فیروزکوه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و خوش آمدگویی به میهمانان گفت: حضرت زهرا (س) برای زنان و دختران عالم چه مسلمان و چه غیرمسلمان الگو است.

مهدی سالاریه افزود: این حضرت در سخت ترین شرایط ممکن دست از یاری امام و دین خدا نکشید و دفاع از ولایت را بر رفاه و آسایش خود و فرزندانش ترجیح داد.

حسن اسفندیار، دبیر کانون شعر دانشجویی دانشگاه آزاد فیروزکوه نیز در این همایش به قرائت دکلمه ای زیبا در وصف دختر پیامبر اکرم (ص) و مصیبت های وارده بر ایشان پرداخت و حاضران را تحت تأثیر قرارداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت ایام فاطمیه همایش یاس کبود در فیروزکوه برگزار شد

به مناسبت ایام فاطمیه همایش یاس کبود در فیروزکوه برگزار شد