مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 15:552015-03-03سياسي

سرخو: دریافتی حقوق بعضی از پرسنل علیرغم فعالیت مشابه یکسان نیست


در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران لایحه بودجه سال 94 شهرداری تهران (بودجه سازمان ها و شرکت های تابعه آن) و تبصره های آن مورد بررسی اعضا و معاونین شهرداری تهران قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر و در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری تهران (بودجه سازمان ها و شرکت های تابعه آن) اظهار داشت: در خصوص دریافت حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری در سازمان های زیرمجموعه شهرداری تهران گفت: بسیاری از مشکلات با گفت و شنود محاوره ای حل نمی شود بلکه باید تصمیمات اساسی در این خصوص اتخاذ شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال شرکت ها برای انجام پروژه ها نیاز به استخدام نیروی انسانی دارد و شهرداری باید متعهد استخدامی را در مدت زمان فعالیتشان برای آنها ایجاد کند چرا که در غیر این صورت دریافت نیرو از سایر راهکارها سبب فسادی خواهد شد که اعضا می داند.

در ادامه محسن سرخو عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص اظهار داشت: دریافتی ها در شرکت ها نباید به شکلی باشد که ساختار مدیریتی و نیروی انسانی شهرداری را به هم بریزد.

وی گفت: در شرایط فعلی دریافتی پرسنل خیلی از سازمان ها و شرکت های سازمانی علیرغم فعالیت یکسان مشابه نیست به طوری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخو: دریافتی حقوق بعضی از پرسنل علیرغم فعالیت مشابه یکسان نیست

سرخو: دریافتی حقوق بعضی از پرسنل علیرغم فعالیت مشابه یکسان نیست