مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 15:552015-03-03سياسي

برج میلاد و سازمان فرهنگی هنری اساسنامه شورای شهر را ندارند


رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برج میلاد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اساسنامه تایید شده شورای شهر را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مجتبی شاکری در یکصدو سی و هفتمین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1394 شهرداری تهران (بودجه سازمان ها و شرکت های تابعه آن) اظهار داشت: هنوز برج میلاد اساسنامه شورای شهر را ندارد.

در ادامه مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولان می گویند اساسنامه دارند.

شاکری در ادامه خاطر نشان کرد: باید بگویند برج میلاد مطابق کدام جلسه شورای شهر اساسنامه تصویب شده دارد که البته در خصوص سازمان فرهنگی هنری شهرداری اینچنین است.

وی افزود: رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با توجه به اینکه این سازمان فاقد اساسنامه شورای شهر است اینگونه اظهار نظر می کند که باید پاسخگوی هیأت مدیره سازمان خود باشد نه شورای شهر که البته این پاسخ صحیح است چرا که این سازمان فاقد اساسنامه شورای شهر است و مشکل حقوقی در این زمینه وجود دارد.

شاکری افزود: مشکل حقوقی در این زمینه وجود دارد و امروز امر و نهی شورا تابع امر و نهی سازمان مربوطه می شود و همین مسئله تصمیم گیری را در مورد تصویب بودجه دچار مشکل می کند و باید فرصتی داده شود تا در این خصوص توضیحاتی داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد و سازمان فرهنگی هنری اساسنامه شورای شهر را ندارند

برج میلاد و سازمان فرهنگی هنری اساسنامه شورای شهر را ندارند