مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 15:452015-03-03فرهنگي

یک قندان انقدر ترس ندارد/ مخالفان دولت به نفع خودشان مصادره نکنند


علی ملاقلی پور کارگردان جوان با گله از مسئولان به دلیل توجه نکردن به فیلم های اول در اکران نوروزی، برخی از نامهربانی ها با خودش و فیلم «قندون جهیزیه» را مرور کرد.

- علی ملاقلی پور کارگردان جوان با گله از مسئولان به دلیل توجه نکردن به فیلم های اول در اکران نوروزی، برخی از نامهربانی ها با خودش و فیلم قندون جهیزیه را مرور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی ملاقلی پور کارگردان جوان سینما که پس از سال ها دستیاری در این عرصه نخستین تجربه فیلمسازی خود را با فیلم قندون جهیزیه به تهیه کنندگی سعید سعدی کسب کرده است و توفیق حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر را نیز نداشت در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است از اکران نشدن این فیلم در برنامه نورزوی سینماها گله کرد.

علی ملاقلی پور شرح گله و درخواست خود از مسئولان را به شرح زیر آورده است:به نام خدا با سلا م خدمت .

؟؟؟ یک نفر مسوول اگر یافت شودنمی دانم چه کسی مسئول است اصلا مسئول و مسئولیت پذیری وجود دارد یا همه آن شده سیاست الرابطون الرابطون! و هرکسی رابطه دارد مقرب تر است.

اینجانب علی ملاقلی پور فیلم اجتماعی ای از سختی ها و مشکلاتی که همه با هم کشیده و می کشیم، ساخته ام اما چون می دانم جامعه و مردم خسته و زخم خورده این روزها احتیاج به امید دارند پس به سمت امید رفتم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قندان انقدر ترس ندارد/ مخالفان دولت به نفع خودشان مصادره نکنند

یک قندان انقدر ترس ندارد/ مخالفان دولت به نفع خودشان مصادره نکنند