مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 15:252015-03-03فرهنگي

حضور 10 فیلم پرافتخار ایرانی/ پویانمایی در هنر جدید را ببینید


10 فیلم ایرانی که در بخش مسابقه ایران نهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران شرکت کرده اند، بیشترین جوایز را از جشنواره های ایرانی و خارجی در کارنامه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، 10 فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه ایران که بیشترین جوایز را از جشنواره های ایرانی و خارجی دریافت کرده اند، شامل بازگشت به کارگردانی امیر طوسی و تهیه کنندگی حوزه هنری سمنان، دیپلماسی آمریکایی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ترخانی، کمک از مهناز یزدانی و تهیه کنندگی حسین نظرپور، نادان به کارگردانی شهرام شیرزادی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا، ماهی سرخ شده از لیلا خلیل زاده و درخت کهنسال از فرنوش عابدی هر دو به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و گدا به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا غلامی می شود.

اسامی دیگر آثار ایرانی که در جشنواره های ایرانی و خارجی افتخار کسب کرده اند، شامل دخترک آت و آشغالی به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد زارع، خانه خورشید به کارگردانی سناء کریمی و تهیه کنندگی سجاد ربیعی و کاردستی به کارگردانی مریم السادات طباطبایی می شود.

برگزاری نمایشگاه پویانمایی در هنر جدید در جشنواره انیمیشننمایشگاه پویانمایی در هنر جدید در حاشیه نهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 10 فیلم پرافتخار ایرانی/ پویانمایی در هنر جدید را ببینید

حضور 10 فیلم پرافتخار ایرانی/ پویانمایی در هنر جدید را ببینید