مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:302015-03-03اجتماعي

معاون شهردار شیراز: امسال عملیات اجرایی 80 پروژه عمرانی فرهنگی در شیراز آغاز شد


معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات اجرایی 80 پروژه عمرانی فرهنگی در شیراز آغاز شده است.

- " از شیراز، محمد فرخ زاده بعداز ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی سرای محله گود دباغی این شهر در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: از این تعداد پروژه های عمرانی در شیراز 28 پروژه شامل سرای محله، کتابخانه، زمین و سالن های چندمنظوره ورزشی، فرهنگسرا و دارالقرآن عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سرای محله گود دباغی که عملیات اجرایی آن امروز در منطقه دو شهرداری شیراز آغاز شده در زمینی به مساحت 250 مترمربع و اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال در دو طبقه و با معماری اسلامی ایرانی در مدت هشت ماه به بهره برداری می رسد.

این مسئول افزود: این سرای محله دارای 12 کلاس با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، سلامت، گردشگری، آموزش شهروندی و مباحث اشتغال زایی است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز تصریح کرد: در سال جاری نیز شش کتابخانه در محله های کم برخوردار و سه پروژه بزرگ شامل نخستین سالن 200 هزار مترمربعی تیراندازی، فرهنگسرای بوستان و مادر و کودک و سالن تمرین تئاتر شیراز از دیگر برنامه های در دست اجرای این حوزه معاونت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار شیراز: امسال عملیات اجرایی 80 پروژه عمرانی فرهنگی در شیراز آغاز شد

معاون شهردار شیراز: امسال عملیات اجرایی 80 پروژه عمرانی فرهنگی در شیراز آغاز شد