مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:302015-03-03اقتصادي

بیش از 500 هزار نفر در استان مرکزی درگیر صنعت هستند


حدود 130 هزار نفر به طور مستقیم در صنعت استان مشغول بکار هستند که اگر خانواده های آنها را نیز در نظر بگیریم، در حقیقت بیش از 500 هزار نفر درگیر صنعت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، شکرالله حسن بیگی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان که با حضور سفیر تاجیکستان در ایران برگزار شد، گفت: اقدامات مربوط به بخش خصوصی استان توسط سه تشکل اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن و اتاق تعاون پیگیری می شود.

وی افزود: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و منش دکتر روحانی، تعامل با دنیا بویژه کشورهای منطقه و همسایه سرلوحه مسئولین سیاسی کشور قرار گرفته و این روال و منش در استان مرکزی به شدت توسط دولت و بخش خصوصی پیگیری می شود.

حسن بیگی گفت: بر این اساس، سفرای کشورهای مختلف از این استان بازدید کرده و از نزدیک با ظرفیت ها و پتانسیل های استان آشنا شده اند.

سرپرست استانداری مرکزی ادامه داد: این رفت و آمدها می تواند مقدمه ای برای ایجاد این تعاملات مدنظر دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به خصوصیات کشور تاجیکستان و وجود مشترکات بسیار زیاد بین دو کشور روز به روز شاهد تعاملات و مراودات طرفین باشیم و سیاست برد بردی که مدنظر رییس جمهور است را در این زمینه اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 هزار نفر در استان مرکزی درگیر صنعت هستند

بیش از 500 هزار نفر در استان مرکزی درگیر صنعت هستند