مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:252015-03-03اقتصادي

روزگار قدیمی ترین شهرک صنعتی اهواز چگونه می گذرد؟


عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره یک اهواز گفت: این شهرک یکی از قدیمی ترین شهرک های کشور است که خدمات زیادی در همه​ دوره​ها ارائه کرده و با توجه به گذشت زمان زیادی از ساخت این شهرک، - باید توجه خاصی به زیر ساخت​های آن شود.

علی کرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد:​ در حال حاضر 158 واحد تولیدی با بیش از 2000 پرسنل در این شهرک فعال هستند که بیش از یک سوم این جمعیت را زنان تشکیل می دهند.

وی افزود:​ در این شهرک عمدتا تاسیسات صنعت حفاری، نفت و تجهیزات فولادی تولید می شود که زمینه های بسیار خوبی در این شهرک برای راه اندازی شرکت​های دانش بنیان وجود دارد.

کرانی تصریح کرد:​ در این شهرک​ زمینه احداث دکل​های خشکی به خوبی فراهم شده و می توان برای احداث این دکل​ها در این شهرک اقدام کرد.

وی در خصوص مشکلات شهرک شماره یک اهواز عنوان کرد: این شهرک فاقد آتش​نشانی است که نبود این امکان، واحدهای تولیدی را با مخاطراتی مواجه می کند.

همچنین این شهرک فاقد مرکز اورژانس است اما به دلیل این که شهرک در مرکز شهر واقع شده می توان به نوعی با این مشکل کنار آمد.

کرانی ادامه داد: سیستم فاضلاب این شهرک در دوران قبل از انقلاب، اجرا شده است که باید به صورت مداوم مورد بازبینی و ترمیم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار قدیمی ترین شهرک صنعتی اهواز چگونه می گذرد؟

روزگار قدیمی ترین شهرک صنعتی اهواز چگونه می گذرد؟