مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:252015-03-03ورزشي

هدف پویان قم عنوان قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور را کسب کرد


تیم هندبال هدف پویان قم با پیروزی برابر کرمان عنوان قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور را کسب کرد و راهی لیگ بر تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رقابت های هندبال لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور پیش از ظهر سه شنبه در قم به پایان رسید ادامه یافت و یکی از دو نماینده هندبال قم در مسابقه مرحله نهایی خود موفق به کسب برتری شد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم هندبال هدف پویان قم که امسال به همراه تیم پاسارگاد قم در لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور شرکت کرد پس از شکست دادن حریفان خود یکی پس از دیگری به فینال رسید و در دیدار نهایی نیز پیروز از میدان خارج شد.

در این مسابقه هر دو تیم از ابتدای مسابقه با ارائه یک بازی پایاپای برای کسب پیروزی تلاش کردند و حاصل تلاش دو تیم در پایان این مسابقه برتری 21 بر 18 تیم هدف پویان قم برابر هیئت هندبال کرمان بود.

شاگردان زهرا احمدی نیا در حالی به فینال راه یافتند و قهرمان شدند که در مسابقه مرحله نیمه نهایی با امتیاز 19 بر 15 فاتح دیدار برابر تیم سپاهان اصفهان شده بودند و با قهرمانی در این مسابقات لیگ برتری شدند.

هدف پویان پیش از این در مرحله گروهی ابتدا به برتری قاطع 23 بر 13 خود برابر تیم هندبال البرز دست یافت و سپس 24 بر 13 دیگر تیم قمی یعنی پاسارگاد قم را شکست داد تا مقتدرانه به یک چهارم نهایی برسد در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف پویان قم عنوان قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور را کسب کرد

هدف پویان قم عنوان قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور را کسب کرد