مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:152015-03-03اقتصادي

پتانسیل های ارس برای منطقه رفاه می آورد/وجود3000منطقه آزاد دردنیا


رییس فدراسیون جهانی مناطق آزاد گفت: وجود منطقه آزاد ارس و پتانسیل های آن برای این منطقه از ایران رفاه و توسعه اقتصادی و صنعتی می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، خوان تورنت ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز با بیان اینکه این فدراسیون در سال 1999 میلادی در ژنو ایجاد شد، افزود: اهدافی که ما در این فدارسیون داریم این است که به مناطق آزاد کمک کنیم و آنها را مورد حمایت این نهدا غیردولتی قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مناطق آزاد جهان در جهت دسترسی آنها به فناوری نو و تخصص ها لازم است، ادامه داد: این فدراسیون می تواند باعث جذب سرمایه گذاران بزرگ دنیا به مناطق آزاد شود.

تورنت با تاکید بر اینکه مقررات خاصی نیز در این فدراسیون ایجاد شده، اظهار داشت: اجرای این قوانین در مناطق آزاد باعث هماهنگی و توسعه بیشتر این مناطق می شود.

وی تعداد مناطق آزاد دنیا را 3 هزار منطقه عنوان کرد و گفت: بنده با همکارانم دوباره به ارس خواهیم آمد و از ظرفیت های این منطقه استفاده می کنیم و به سرمایه گذاران دیگر نیز پیشنهاد فعالیت در این منطقه را می دهیم.

رییس فدراسیون جهانی مناطق آزاد با اشاره به اینکه ارس ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی دارد، گفت: از چند شرکت بازدید کردم که رعایت استانداردهای روز دنیا در این شرکت ها برایم بسیار جالب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های ارس برای منطقه رفاه می آورد/وجود3000منطقه آزاد دردنیا

پتانسیل های ارس برای منطقه رفاه می آورد/وجود3000منطقه آزاد دردنیا