مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 13:502015-03-03حوادث

مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی کنید


مرد جوانی که در سال 86 اقدام به قتل یک مرد به ضرب گلوله کرده بود هنوز متواری است و پلیس از شهروندان خواسته است تا در صورت شناسایی مخفیگاه وی پلیس را با خبر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ساعت 18:30 روز 29 فروردین سال 86 و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، وقوع یک فقره تیراندازی در منطقه چرمشهر به کلانتری 176 حسن آباد اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص می شود که جوانی به نام امیر ( 24ساله ) براثر اصابت گلوله شلیک شده از اسلحه شکاری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه 101 جزایی دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه نزاع و درگیری منجر به فوت مقتول، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری به خاطر ورود چندین رأس گوسفند متعلق به مقتول به داخل یک زمین زراعی و اعتراض صاحب زمین آغاز شده است.

بلافاصله صاحب زمین زراعی بنام نوشاد ( 40 ساله ) دستگیر و در اعترافات خود عنوان می نماید که در نزاع و درگیری حضور داشته اما ارتکاب جنایت توسط کارگرش بنام "حاتم" صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی کنید

مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی کنید