مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 13:452015-03-03اجتماعي

در تعطیلات نوروز چشمه آب گرم بزمان میزبان مسافران و گردشگران است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: چشمه آب گرم بزمان به دلیل خاصیت درمانی که دارد در تمام ایام به ویژه نوروز میزبان مسافران و گردشگران است.

- یحیی دانش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: شهرستان ایرانشهر با آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی منحصربه فرد خود در تعطیلات نوروز میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر افزود: شهرستان ایرانشهر در نقطه ای واقع شده که خدمات رسانی به شهرستان های اطراف به ویژه در بخش بهداشت و درمان را نیز برعهده دارد.

این مسئول ادامه داد: قلعه ناصری، بقه سید مهدی، قلعه تاریخی و کهن بمپور، ساختمان فرهنگی بیت رهبری، از جمله آثار و جاذبه های تاریخی شهرستان ایرانشهر است که دوستداران آثار تاریخی میراث فرهنگی را در ایام نوروز فرا می خواند.

وی با اشاره به جاذبه های گردشگری این منطقه نیز، عنوان کرد: چشمه آب گرم بزمان با توجه به خاصیت درمانی که دارد در تمام فصول سال به ویژه تعطیلات نوروز میزبان مسافران و گردشگران است.

دانش یادآور شد: کوه خزر بزمان، چشم انداز رودخانه سرسبز دامن و سد سرایدان در شرق ایرانشهر از دیگر جاذبه‎هایی است که توجه همگان را به خود جلب می‎ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تعطیلات نوروز چشمه آب گرم بزمان میزبان مسافران و گردشگران است

در تعطیلات نوروز چشمه آب گرم بزمان میزبان مسافران و گردشگران است