مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 13:402015-03-03حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد کشف 104 هزار سیگار قاچاق در اهر


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف تعداد 104 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- " از اهر، رحیم محمدی ظهر امروز اظهار داشت: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه تعدادی از سیگار فروشی های شهرستان سیگارهای مجاز را در مغازه و غیرمجاز را در داخل خودرو جنب مغازه نگهداری و به فروش می رسانندکه موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارکنان پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا طی یکسری تحقیقات و عملیات موفق به کشف تعداد 47 هزار نخ سیگار قاچاق از یک خودرو پیکان و تعداد 57 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق ازیک خودرو پیکان دیگر مجموعا تعداد 104 هزار و 800نخ کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات تعداد دو نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند و خودروها نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

محمدی با بیان اینکه اینگونه موارد، قاچاق کالا محسوب شده و موجب تنزل اقتصاد اجتماعی می گردد از همشهریان خواست، در صورت اطلاع و یا مشاهده اینگونه موارد، موضوع را با تلفن گویای 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/60002 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد کشف 104 هزار سیگار قاچاق در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد کشف 104 هزار سیگار قاچاق در اهر