مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:102015-03-03فرهنگي

فرماندار گناوه: جای جشن فرهنگ گناوه در ایام نوروز خالی است


جای جشن فرهنگ گناوه در ایام نوروز خالی است و امید است با همین امکاناتی که داریم و بهره گیری از هنرمندان خوب شهرستان کارهای فرهنگی در ایام نوروز صورت گیرد.

- " از گناوه، عبدالنبی یوسفی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیلی از برگزیدگان جشنواره فرهنگ و هنر گناوه اظهار داشت: لزوم ارائه ایده های نو در نحوه برگزاری و پرداختن به جذابیت های هنری و بحث تفریحات و کارهای خلاقانه ای که می تواند در این مسیر در شکوفایی جشن فرهنگ تاثیرگذار باشد، از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عبدالنبی یوسفی گفت: ما در شهرستانی زندگی می کنیم که نامش در جای جای کشور پیچیده است و اگر اعتقاد ما بر این است که گناوه باید توسعه و ارتقا پیدا کند باید حداکثر استفاده از بحث رونق گردشگری که در شهرستان ما وجود دارد را داشته باشیم.

وی متذکر شد: باید تلاش کنیم که بخش فرهنگ را ارتقا دهیم و فقط تاثیرپذیر از فرهنگ های مختلفی که به شهرستان ما می آیند نباشیم بلکه ما باید بتوانیم اثرگذار باشیم.

یوسفی در ادامه افزود: جای جشن فرهنگ گناوه در ایام نوروز خالی است و امید است با همین امکاناتی که داریم و بهره گیری از هنرمندان خوب شهرستان کارهای فرهنگی در ایام نوروز صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گناوه: جای جشن فرهنگ گناوه در ایام نوروز خالی است

فرماندار گناوه: جای جشن فرهنگ گناوه در ایام نوروز خالی است