مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:102015-03-03سياسي

اجمالی/ معاون امور مجلس میراث فرهنگی: اقتصاد بدون نفت اولویت میراث فرهنگی است


معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‎های سازمان میراث فرهنگی گفت: اقتصاد بدون اتکای به نفت اولویت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

- " از گرگان، اسدالله درویش‎امیری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: میراث فرهنگی سازمانی است که می‎خواهد اقتصاد فرهنگی و اقتصاد گردشگری را جایگزین اقتصاد نفت کند و بوی نفت را از اقتصاد بر دارد.

وی با بیان اینکه کشور باید منها نفت اداره شود این ادعا، ادعای بزرگی است و این سازمان مصمم است تا این مهم را محقق کنند خاطرنشان کرد: در این سازمان ماموریت های گوناگونی داریم، در حوزه میراث فرهنگی حفظ و حراست از دستاوردهای فرهنگی، در حوزه صنایع دستی بحث آموزش، ترویج صنایع دستی در سطوح مختلف و گسترش فرهنگ صنایع دستی باید مورد توجه جدی قرار داشته باشد.

درویش‎امیری افزود: رسالت بسیار سنگین در حوزه گردشگری چه در سطح داخلی و چه خارجی داریم و می خواهیم بهره کافی در بخش اقتصاد و اشتغال از گردشگری ببریم.

انتهای پیام/83001/ر " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ معاون امور مجلس میراث فرهنگی: اقتصاد بدون نفت اولویت میراث فرهنگی است

اجمالی/ معاون امور مجلس میراث فرهنگی: اقتصاد بدون نفت اولویت میراث فرهنگی است