مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:102015-03-03بين الملل

دیدار کاسترو با پنج مبارز ضدتروریستی کوبایی+تصاویر


فیدل کاسترو رهبر کوبا ضمن ابراز خوشحالی از ملاقات زندانیان کوبایی پس از گذشت 73 روز از آزادی کامل آن ها با این افراد دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از کورئو دل اورینوکو "، فیدل کاسترو رهبر تاریخی انقلاب کوبا پس از گذشت 73 روز از آزادی کامل 5 زندانی کوبایی که به صورت ناعادلانه طی روزهای حبسشان در زندان های آمریکایی به سر می بردند با این افراد ملاقات کرد.

کاسترو پس از اتمام این دیدار مقاله ای در این خصوص تنظیم کرد که متن کامل آن به شرح زیر می باشد: من 73 روز پس از آزادی این افراد و قدم گذاشتنشان بر خاک کشور با آن ها ملاقات کردم.

سه نفر از آن ها 16 سال از بهترین روزهای جوانی خود را به جرم رشوه خواری به جای تنفس در هوایی خوب، در محیط نفرت انگیز و بدبوی زندان های آمریکایی به سر برده و دو نفر دیگر نیز با اتهام مبارزه برای جلوگیری از اقدامات ضد دولتی علیه کشورشان به چندین سال حبس محکوم شدند.

طی دادگاه های تشکیل شده بسیاری از سازمان های تحقیقاتی آمریکایی به دور از اندکی حس عدالت برای زندانی کردن ناعادلانه این افراد شرکت کردند.

در این خصوص سازمان اطلاعات کوبا هیچ احتیاجی به دنبال کردن اقدامات و تجهیزات نظامی ایالات متحده آمریکا در رابطه با کشور نداشت؛ چرا که به کمک پایگاه فضایی رادیو الکترونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار کاسترو با پنج مبارز ضدتروریستی کوبایی+تصاویر

دیدار کاسترو با پنج مبارز ضدتروریستی کوبایی+تصاویر