مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:102015-03-03ورزشي

در هفتمین دوره لیگ کریکت باشگاهای کشور تیم منطقه آزاد چابهار قهرمان شد


در هفتمین دوره لیگ کریکت باشگاهای کشور تیم منطقه آزاد چابهار قهرمان شد.

- " از زاهدان به نقل از پایگاه ورزش سیستان و بلوچستان، دور برگشت لیگ کریکت باشگاه های ایران که از چند روز قبل در چابهار آغاز شده است، تیم منطقه آزاد چابهار برخلاف شکست مقابل نماینده نیکشهر با 18 امتیاز عنوان قهرمانی هفتمین دوره لیگ برتر باشگاهای کشور را از آن خود کرد.

در روز چهارم این رقابت‎ها تیم سراوان با حساب 91 بر 90 از سد دنا اسپرت تهران گذشت و تیم دانشگاه آزاد نیک شهر با نتیجه نزدیک 141 بر 140 میزبان مدعی یعنی منطقه آزاد چابهار را مغلوب کرد، منطقه آزاد چابهار پیش از این صاحب 3 برد پیاپی شده بود.

در ادامه این رقابت‎ها امروز دنا اسپرت تهران با ورزش و جوانان ایرانشهر روبرو می‎شود و سراوان با دانشگاه آزاد نیک شهر مصاف خواهد داشت تا تیم‎های دوم سوم این رقابت‎ها مشخص شوند.

انتهای پیام/3139/ع " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد با توجه به جابجایی سرورها، ممکن است فرایند انتقال و تأیید نظرات شما با تأخیر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفتمین دوره لیگ کریکت باشگاهای کشور تیم منطقه آزاد چابهار قهرمان شد

در هفتمین دوره لیگ کریکت باشگاهای کشور تیم منطقه آزاد چابهار قهرمان شد