مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:102015-03-03فرهنگي

جلسه نقد و بررسی کتاب "جامعه شناسی خودمانی" با حضور نویسنده


سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب جامعه شناسی خودمانی با حضور "حسن نراقی"نویسنده کتاب روز جمعه در محل فرهنگسرای چیستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز محمد طاهری گفت: جلسه نقد و بررسی کتاب جامعه شناسی خودمانی روز جمعه (15اسفند) ساعت 10 صبح درفرهنگسرای چیستا برگزار می شود.

وی اظهار کرد:دراین جلسه حسن نراقی ، مولف این کتاب نیز حضوردارد و با شرکت کنندگان درخصوص موضوعات این کتاب به گفت و گو می نشیند.

وی افزود: شرکت دراین جلسه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند با مطالعه کتاب در جلسه نقد و بررسی شرکت کنند.

طاهری گفت: برگزاری جلسات نقد کتاب با حضور نویسنده اقدامی مناسب برای برطرف کردن ابهامات و سوالات خوانندگان است و نقش به سزایی در ترویج فرهنگ "درست کتاب بخوانیم " دارد.

این مسوول ادامه داد: توضیحات منطقی و دفاع درست نویسنده درجلسه نقد کتابش ،انگیزه علاقه مندان به مطالعه را افزایش می دهد وباعث می شود خوانندگان برای خرید سایر کتاب های نویسنده نیز اقدام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل ارشاد اضافه کرد: امید است درآینده ای نزدیک شاهد برگزاری جلسات دیگر نقد کتاب با حضور حداکثری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه نقد و بررسی کتاب "جامعه شناسی خودمانی" با حضور نویسنده

جلسه نقد و بررسی کتاب "جامعه شناسی خودمانی" با حضور نویسنده