مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 11:562015-03-03اقتصادي

شورای عالی اشتغال بیکار شد؟


باوجودبرگزاری چندین نشست شورای عالی اشتغال، اما دولت تدبیر و امید چندان اعتقادی به عملکرد این شورا ندارد و در این باره رییس جمهور معتقد است نمی توان برای ایجاد اشتغال به صورت دستوری عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اشتغال خبرگزاری دانشجو ، از زمان فعالیت دولت های هفتم و هشتم شورایی در دولت تشکیل و آغاز به فعالیت کرد که هدف آن برنامه ریزی برای بازار کار و اشتغال کشور و شناسایی فرصت های جدید اشتغال زایی بود که به عنوان شورای عالی اشتغال نامیده می شود.

این شورا معمولا در سطح بالای مدیران دولت و با ریاست رییس جمهور و یا معاون اول وی، برخی وزرای اقتصادی دولت و نمایندگانی از بانک ها، کارگران و کارفرمایان تشکیل جلسه می دهد و در طول 8 سال گذشته و در زمان فعالیت دولت های اول و دوم محمود احمدی نژاد همواره خبرساز بوده است.

این شورا در طول سال های گذشته تصمیمات عجیب و غریب و آمارهای فراوانی درباره عملکرد دولت در زمینه اشتغال زایی ارائه کرده است، همچنین در زمان دولت های نهم و دهم این شورا محلی برای تعیین تکلیف دستوری برای بانک ها به منظور پرداخت منابع بانکی به طرح های اشتغال زایی بوده است.

همچنین در این شورا تصمیماتی نیز درباره وظایف و تکالیف استان ها در زمینه اشتغال زایی اتخاذ می شد و در دوره های مختلف نیز آمارهایی از موفقیت دولت در زمینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی اشتغال بیکار شد؟

شورای عالی اشتغال بیکار شد؟