مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:402015-03-03اقتصادي

جولان گرانفروشان در بازار بلیت هواپیما


هر چند سازمان هواپیمایی کشوری بارها اعلام کرده فروش چارتری در برنامه های پروازی وجود ندارد و حتی برای جلوگیری از به هم ریختن بازار حداکثر نرخ بلیت اعمالی در نوروز را نیز ارائه کرده اما آنچه در بازار اتفاق می افتد با شرایط پیش بینی شده فاصله زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در طول ماه های گذشته یکی از اصلی ترین عواملی که در سیاست های سازمان هواپیمایی کشوری تاثیر گذاشته و به نوعی مانع از اجرای کامل طرح آزادسازی بلیت هواپیما شده است موضوع گرانفروشی شرکت ها و آژانس های هواپیمایی است.

سازمان هواپیمایی که از تابستان امسال طرح متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما را کلید زد تا به این ترتیب به شرکت ها و مسافران هوایی اجازه دهد با داشتن چند انتخاب مختلف مقصد و نرخ بلیت هواپیما خود را اعلام کنند در طول ماه های گذشته بارها با مشکل تخلف در ارائه نرخ بلیت هواپیما مواجه شده است.

تخلفاتی که در چند ماه گذشته به توقیف و یا تذکر دادن به آژانس های هواپیمایی متخلف انجامیده و در عمل هنوز نتوانسته نظم مورد نظر را در بازار به وجود آورد.

هر چند رییس سازمان هواپیمایی وعده داده بود طرح متنوع سازی بلیت هواپیما تنها شش ماه به طول خواهد انجامید و پس از آن نرخ بلیت آزادسازی خواهد شد، اما در حال حاضر مسوولان این سازمان رسما اعلام می کنند تا زمان فراهم نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان گرانفروشان در بازار بلیت هواپیما

جولان گرانفروشان در بازار بلیت هواپیما